2006年9月16日 星期六

點解會無節目o既?

以前我好鍾意放假留係屋止,因為我覺得可以咩都唔使做,可以令自己真正relax!!!但可能係呢兩星期我係公司已經悶夠休息夠,而家連續兩個星期六日我都係悶係屋企,真係悶死我喇,好想好想好想出街!!!!!

點解我會放假都無節目o架!?honey兩星期都有自己節目,所以唔陪我...好悶呀!!好想往外走呀!!

P.S. 呢兩星期無乜節目,只係係公司/屋企坐,但我竟然無肥,反而瘦o左幾磅呢,實在太開心,不過我覺得近排腸胃好似唔多好咁,食少少o野就有'滯'o既感覺,好似唔多正常咁!!


6 則留言:

  1. 係屋企休息下都好呀!

    回覆刪除
  2. 冇節目時要想下我們啊!

    回覆刪除
  3. 我返來啦!!! 呵呵!妳honey唔得閒陪妳啊! 妳時間搵我囉!!

    回覆刪除
  4. alonetbc: 我係公司已經休息得好夠呢...真係番工又悶,係屋企又悶~ 仙廸 + 加莉: 一定一定!!!!!

    回覆刪除
  5. 我都瘦左!可能呢排都無咩胃口食0野! 至於無節目,我都係一個無咩節目既人。去街己經去厭左,覺得去到邊都一模一樣,而係屋企,我都只係瞓係張床度。所以開始覺得做人好無聊!

    回覆刪除
  6. 係呀,我星期日成朝都訓係床望出窗外o既天空,都係o係度諗自己o係度做緊咩,點解會咁無聊,目標究竟係咩呢!

    回覆刪除