2006年9月8日 星期五

Email Chat

真係要多謝Agnes同我Honey陪我email chat呀(因為公司block晒d messanger),所以我今日時間都唔太難過!!

終於捱完呢個無o野做o既星期喇,今日老細同我講話下星期一或二先俾到o野我做呢,終於唔使係公司呆坐喇!!

睇番過去一星期日記似乎真係好無聊添,寫得好鬼悶,希望唔好悶親大家!

================================================

夜晚同honey去番大埔食陳漢記,個花蟹粥好正呢!!yummy!!!


2 則留言:

  1. 我就唔敢 email chat 了, office hours 要好專心, 因為我上司係朝 9 晚 6 (interview 時我仲以為呢間公司會要求我開好多 OT hours, 點知鬼婆上司的確係鬼婆性格), Day 1 時, 鬼婆上司已經講, 佢係 6 點 sharp 一定要走, 因為佢係單親媽咪, 一個人照顧屋企 2 個小孩, 我都好興幸上司好有人性. 只係現階段我仍然需要找方法克服一o的心理障礙, 就係我對 investment banking 提不起興趣, 我知道長遠而言, 會影響到我工作表現, 我知道上司對我 expectation 係一個好 steep o既 learning curve, 希望我可以克服得到, 順利度過 probation, 其實呢間公司的 structure 好怪, 我上司以為我係 temporary 4 個月就走. 

    回覆刪除
  2. 似乎你的工作比我的demanding n倍呢,希望大家都滿意工作啦!

    回覆刪除