2006年9月26日 星期二

人生第一段錄影片段

今日天氣好,人都精神d!!!

番工無王管,但我今日好似好有幹勁咁,成日都好專心做o野,感覺又唔錯!!!

夜晚食埋晚飯,我爸用佢借同事o既beta 帶錄影機駁落DVD機,將我人生第一段錄影片段轉落DVD方便日後收藏,於是成個夜晚我就眼定定咁睇番段片,睇足兩個鐘,雖然其中絕大部份片段都係無對白,但我同我爸都睇得津津有味呢!!!

片中o既我兩歲,大約係以下呢張相咁o既模樣,大家覺得我細佬妹係咪好cutie 呢???


10 則留言:

  1. 好想篤下佢地塊面啊  

    回覆刪除
  2. 照片中感覺你性格爽直開朗的.

    回覆刪除
  3. 原來妳細佬妹係龍鳳胎啊?  好可愛啊!! 妳都勁可愛, 有無比人搵妳做童星啊??  

    回覆刪除
  4. 多謝大家呀, 無錯呢,我細佬妹係龍鳳胎呀,所以聽我爸媽講番,以前帶住我o地三隻馬騮出街時,特別係我細佬妹排排坐o係架孖車度時,係非常引人注目o架!!! 不過我只係大我細佬年半多d,所以我有記憶以o黎,我已經有兩個成日同我爭o野玩o既細佬妹,重來無因為有對龍鳳胎細佬妹而覺得特別興奮呢!!!哈哈,覺得佢o地可愛,都係我大個o左睇番呢d相時先覺咋 !!!!mg

    回覆刪除
  5. 多謝大家呀, 無錯呢,我細佬妹係龍鳳胎呀,所以聽我爸媽講番,以前帶住我o地三隻馬騮出街時,特別係我細佬妹排排坐o係架孖車度時,係非常引人注目o架!!! 不過我只係大我細佬年半多d,所以我有記憶以o黎,我已經有兩個成日同我爭o野玩o既細佬妹,重來無因為有對龍鳳胎細佬妹而覺得特別興奮呢!!!哈哈,覺得佢o地可愛,都係我大個o左睇番呢d相時先覺咋 !!!! mig

    回覆刪除
  6. 你細個個樣好可愛啊!!!!

    回覆刪除