2006年9月25日 星期一

放長雙眼睇遠d

今日難得地keep住有o野做,本來係好事,但衰在其中一半都係因為自己唔小心做錯而要再做...唉,好'火文'自己咁唔小心,擺埋晒d蠢烏龍,雖則老細好好人咁教我,但自己硬係覺得自己好鬼無用!!!!!


今日落力用lunch時間打俾大姐會班姊妹同中學同學,因為分別想搞camp 同大型re-u, 兩個活動我都有提早Set定survey問人preference,本來預早o左問,但而家始終都係要一個個咁打電話問,唉...

似乎工事私事我都犯o左樣毛病,就係唔夠細心諗多幾步...

其實近排心情已經好麻麻(可能番工同放假o既生活都太苦悶!),工事私事上d蠢烏龍雖然係小事,但自己好似好介意咁,覺得自己番o左兩個月工,點解仲係乜都唔識咁,極之心急想自己快d上手,唔想睇見自己進度咁慢...正如我爸所講一樣,我做o野自顧及眼前一 步,唔識睇遠d,所以容易犯錯...似乎我真係要培養o下"放長雙眼睇遠d" o既習慣!!


4 則留言:

  1. 慢慢來啦!  剛剛入公司, 都未適應到, 適應左先可以諗下一步啊嘛!!

    回覆刪除
  2. 係囉, 慢慢來啦, 欲速則不達呀

    回覆刪除
  3. 多謝呀!!!!Menu講得好,欲速則不達,我要記住先!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 我都冇乜耐性, 我又係 expect 自己好快上手的, 所以而家呢份工, 我未搵到滿足感. 加上我一向都幾抗拒投資 / 股票相關的東西, 所以我的心理障礙也減慢了我的工作進度. 我又常常反覆問自己, 要如何處理去或留的問題. 這個 weekend 我要花點時間細心想清楚了. BTW, 有一間公司找我去見工......  

    回覆刪除