2006年9月15日 星期五

Happy Friday

今日朝早好好太陽呀,再加上今日無帶眼鏡又可以smart casual番工,所以今日特別醒神呢!!!!

十二點幾一大班人出去客家好棧食飯,因為大大老細請食飯,慰勞上兩星期忙得好緊要o既大家(當然我無份忙,但有份食...嘻!)!!!食飯其間大家有講有笑,同事們仲第一次見我咁'刷'得呢,哈哈!!!(兩台人最細係我,同事們當然話我有quota,所以猛叫我食o野,想唔'刷'得都難呢!!)

番到office,同事們又無咁忙,仲得閒走o黎我位附近吹水,所以今日時間過得幾開心幾快!!!臨放工,忽然要我拎o野去中環俾大老細,同事們古古怪怪咁提起中環某同事,話我唔識佢但佢識我喎...古古怪怪!!!

雖然5點9就走,但我過到中環再坐船去到尖咀,之後等巴士等o左半個鐘都無車喎,好激氣!之後唯有行去坐火車,番到屋企比平日夜成個鐘不特至,仲遇著勁大雨,短短一百米路程我就全身濕晒,真係狼狽!!!


2 則留言:

  1. 你除左跑幾層樓, 今次仲要跑埋去中環~~

    回覆刪除
  2. 係呀,我似乎變o左層樓o既boy/courier喇...

    回覆刪除