2006年9月22日 星期五

腸胃唔妥

大約三星期前開始腸胃開始唔多妥呢,今日同同事飲茶食到一半就食唔落喇...個肚頂住頂住,好似好多風咁...夜晚番到屋企磅重,好似又輕o左少少,唔夠一個月輕o左四磅幾呢,雖然都有少少開心終於可以瘦番d,但都有少少擔心自己個腸胃係咪有事~,可能過多一排都仲係咁就真係要check o下喇!!

P.S. 夜晚講俾我honey聽我瘦o左,由於呢兩星期我都無好好見過honey(有見面佢都可能無留意我變o左咩樣~!),可能佢下次見我都會明顯覺我瘦o左都未定,佢實要大投訴呢,哈哈!!!!


4 則留言:

  1. 妳要小心D啊,   長期咁樣唔係好事, 會整壞腸胃傢!  要好好睇下醫生啊!!

    回覆刪除
  2. 係呀,再觀察一排睇o下仲係咪咁先! 不過我前排的確係我歷史上最重o既時候呢,有d衫的確唔敢著,條牛仔褲都過緊而差d著唔落,而家可以著番喇,都幾開心,哈哈!!!! 其實我理想體重係比而家再輕多三磅啦,只係而家因為無胃口而唔係因為節食而輕,如果再輕多幾磅,我honey實大投訴,因為佢鍾意d好肉地o既女仔呢!!

    回覆刪除
  3. 在剛過去的星期二,我都因為腸胃唔妥,請左SL呀! 齋左幾日呢! 大家都要小心身體呀!

    回覆刪除
  4. 小心身體, 我本來腸胃不好, 近來改善了不少, 我每天都有飲用一些食療的, 例如黑豆甘草茶, 我也帶了材料回公司泡茶呢!

    回覆刪除