2007年8月22日 星期三

充實

近排都好似好充實,似乎o係我走之前都會keep住咁忙碌...前兩日仲開始喉嚨痛呢...今日狀態麻麻,本來想聽日請病假,但公司好多o野做呀...行唔開...慘!!!!


放工趕去簽o野,大功告成,yeah!!

夜晚再搵o左少少資料,有刀定無刀好呢???有刀平d而且d醫生都做o左咁多年有刀,照理好安全...不過無刀又係新科技,總有地方比有刀好,但價錢又好貴...um...


4 則留言:

  1. 我fd上次做有刀架..好似平好多

    回覆刪除
  2. are you going to do the lasik?? i wanna too... maybe we can go together la~~  

    回覆刪除
  3. 我九月頭做喇,所以呢幾日要book喇,雖然未必一齊做到,但我諗之後你做時我都可以俾到你意見o既~

    回覆刪除