2007年8月6日 星期一

我唔屬於呢個地方!!!

又無得Online,不過都好,都有friend陪我email,究竟幾時我先有o野做呢????

快一個星期喇,好心急,希望快d有好消息啦!!!

====================================================

放工入中環,因為要上奧馬公司拎義工制服,結果我又兜圈了,用o左好耐時間先番到屋企...我都話我同中環呢個地方無乜緣o架啦,次次都要行好耐先搵到我要去o既地方...好彩...今次我唔趕時間,亦無去錯地方...

講番d制服,有兩件polo、一個腰Bag、一本小冊子同一頂帽(其實仲有條pants,但要星期一on duty時先派!),我就最鍾意頂帽喇,而件polo就麻麻,雖然我好鍾意綠藍色,但放落件polo度原來唔靚o架,而且,件衫背後有個金色'好?北京'字樣,有d'梁'...


2 則留言:

  1. 是"好運北京"字樣...的確幾梁呢...頂帽都幾靚, 你鍾意戴帽, 岩晒你呀! 希望weekend唔好落雨, 唔好咁猛太陽啦, 咁你地做義工的就冇咁辛苦喇... 係喎, office上唔到網, 點解你又可以email到?

    回覆刪除
  2. haha, 我用公司email玩呢... 仲有,請留意呀,係'好运北京',唔係'好運北京'呢!!!

    回覆刪除