2007年8月4日 星期六

嚇壞!!!

今日朝早入雙魚河學楂Golf Kart,點知唔知醒,九點半應該要到粉嶺集合,但我八點十個字仲係床上面,嚇到我飛快刷牙換衫執袋出門口,由落床到出門口少於十五分鐘,都算勁!!!!

學Golf Kart,feel到係我o個team個負責人只係見組入面有人有車牌所以叫定我o地去"學定"先,但實質上有無需要同會唔會有golf kart用係未知o既...哼哼...咁就一聲唔該就要我o地去學...!!!不過都好,雖然未有機會學打golf,但識楂golf kart都算多一門技能吧...

十二點解散,同honey出街,去o左旺角,用$30大元買到我一直都搵唔到o既短身非針織短外套,太好喇,不過個sales好衰,拎件display行去扮搵新衫,之後將件display放落透明膠袋扮新...件衫d摺痕一睇就認出喇,唔好以為我盲啦!!最後佢又唔平俾人,買得都唔太開心呢,只係見件衫我實在搵o左好耐,見係$30先唔同你計較!!!!

夜晚,本來想整埋聽日義工training o既o野,點知忽然間我房出現o左隻飛甲由呀...點算呀,好驚呢,由於佢識飛,所以我即衝出房,點知我爸搵佢唔到呀,點算呀,我真係驚到喊呢,我唔想夜晚同甲由同房呀...好驚...

搬出廳繼續做o野,但好唔方便,做得好慢,大約十一點半吧,望入房,太好喇,隻飛甲由又出現喇,即係叫爸爸捉,雖然我爸可以赤手空拳捉甲由都面不改容,但話晒佢都識飛呀,佢一飛,我爸難面都要縮一縮避面佢飛埋面,結果我爸就因此差錯腳成個人由我床上面跌落地,背同頭都磡到我衣櫃,我當刻即時大聲尖叫,好驚,好驚爸爸跌親頭,結果可大可少...萬一...成件事都因爸爸幫我捉甲由而起,我好驚呀,真係好驚,個腦胡思亂想...

爸爸從地上爬起,佢話無事,之後赤手打扁那可惡的飛甲由,但係...佢之後就坐係床度唔出聲,嚇得我連連用手按住爸爸頭頂,問爸爸'你無事嘛?',之後佢話"無事,個頭唔痛,但係隻腳指好痛囉!",哦~原來佢撞親腳指,所謂十指痛歸心嘛...

我連聲'唔該爸爸',最後,我自己番入房後便哭出來了,好耐無試過哭得咁勵害,絕對係抽泣呢...因為那"嘭"一聲真的很響,雖然爸爸說沒事,但我始終未能放心,而且睇住我爸跌落地一刻實在太驚嚇喇,我個心仲好驚,亦很內咎...結果,我同honey講電話時又喊到收唔到聲了,夜晚亦訓唔著,腦中不斷出現那可怕場面...

呢一日,我受o既驚嚇實在太多了...


4 則留言:

  1. 我都搵緊呢款外套, 買到喇, 可惜我著左一次, 我媽洗衫時d漂白水滴左幾點, 染左第2隻免呀, 唔著得, 又要買過件喇...激死我, 我搵得好辛苦架...

    回覆刪除
  2. 我都搵得好辛苦呀,其實都見到有d靚少少,但二百幾蚊一件咁少布o既衫仔又好似唔多抵,始終件衫只係襯背心/裙用呢!!!

    回覆刪除
  3. 最後我妹幫我去買番件外套, 仲買多左一件白色的, 當然阿媽找數啦...

    回覆刪除
  4. 我同honey食buffet o個日著o左o個件外套仔,不過可能影得唔太清楚!!!!

    回覆刪除