2007年8月30日 星期四

好開心呀,因為今晚去游水呀,係今年第一次游,亦好可能係最後一次喇,因為之後可能成個月唔游得喇,到游得o既時候都天涼lu!!!

今日照樣去平時打squash o既會所游水,有室內外同暖水池,仲有乾濕桑拿焗,而且又唔多人,游得好舒服呀!!!!我o地游完室外去o左浸暖水池,溫差下,我o地開頭都覺得d水熱到好似溫泉咁,不過好快就適應晒,不過之後就慘喇,因為我o地要過番室內池游,由暖水去凍水o個o下真係凍到牙都震呢,哈哈!!!

 


6 則留言:

  1.  我都好想去游水呀 對上o個次係上年十月去北京旅行間酒店入面 -_-

    回覆刪除
  2. 我上年都係游過一兩次,好似係我未搵到工前自己一個去游o架!!!今年就應該游得呢次喇!!!! 我遲d番工可能近你o個邊呀,或者都有機會再約你去游水呢!!!!

    回覆刪除
  3. great!!! 終於有伴喇

    回覆刪除
  4. 唔知幾時可以再游呢

    回覆刪除
  5. 如果游會所d水唔太凍,我諗過多個月我游得水後都仲可以游呀!!!

    回覆刪除
  6. 去朋友d會所游暖水都ok丫

    回覆刪除