2007年8月5日 星期日

十個唔掂!!

想點呀...正經要做的不做,專做一d無關痛癢o既Cheering Activities...下星期便是Test Event喇,今日完晒所有job specific training o既我都係唔知要做d咩,下星期o黎真會點可想而知...

又一朝入到粉嶺,行一round個場再decorate間房...重點,當然都係o個個cheering corner啦...一百個無奈,笑話貼上牆大家睇一次都唔會再睇,到下星期已經唔會有人望囉...謎語用比賽形式,鬥估得多,以而家d人咁有創意咁聰明,今日貼上去今日就估到啦,唔使等下星期...而且,雙魚河呢度我o地間房豆潤咁細,貼完呢d地圖都無位貼囉...結果,當然係無無聊聊貼o左少少歌詞了事,最後換o黎"我唔理呀,你o地諗掂個cheering corner點安排呀~"...

兩點出發番沙田,點知安排唔到巴士接載,成班volunteer滴晒汗去坐火車...!!!去到沙田第一時間醫肚,之後又做decoration..."Feon,你繼續負責Cheering Corner啦"...

我負責貼貼貼,另一d人幫手label文具,同時,亦跟住d由廣洲落o既o既Copier Technician 學點用影印機,話咁快五點!!之後奧馬負責人(女士來的!)又發揮佢那歎為觀止o既"Organization Skills"叫了五位Volunteer Take Notes,原來係叫佢o地去行一次我o地送result 俾Judge/Media/Stable等o既路線,說著說著,佢忽然問"有邊個無地方去o架?",其餘人舉手,"咁呀,你你你等佢佢佢番o黎後去邊度邊度啦!!"...

小姐呀,我o地無take notes 喎,送去邊?搵邊個?你開頭只叫五個人take notes,唔係後尾講講o下先諗起或興起先叫其他人去嘛???咁都得???

我同另幾個volunteer去拎紙,之後番到o黎佢問邊個未送過result,我舉手,佢問我佢之前assign我去邊,咁我講o左啦,之後佢俾其他人disturb o左,及後佢又再問邊個未送result,我再舉手,佢之後問我係咪送去某某地方,我話唔係,我係送去另一個地方,之後佢又俾人disturb,再之後,以上問題佢再重覆問,我都唔知我自己答o左幾多次"我係送去某地方"了...

好喇,終於可以送了,點知撞正Fire Drill,結果走火驚啦,但沿路除security guard外完全無走火路線圖囉....

演習完番到Printing Room,我同小姐講,我要走了,佢又好似上次咁"等多陣先,做埋debriefing先"!!

"你做咩唔諗IQ題","下次記得print定兩set出o黎貼係Cheering Corner"...哦,呢d就係debriefing喇??"大家有咩意見?",結果都有volunteer提出意見,但係,呢d意見似乎唔應該由我o地volunteer 提出囉,應該由佢o地公司一早預備好,試問咁大個event,一張走火路線圖貼於所有當眼地方都無,而要我o地volunteer教先識做嗎???最後佢仲show了一個回憶錄出o黎叫我o地整,我忍唔住問呢個回憶錄係咪Volunteer要出?"唔係呀,我諗住我o地自己team整"...滴汗...即係唔係official!啦...

我同幾個volunteer帶住不滿離開,當時都七點有多喇,結果過o左成日,我仲係唔知我有幾多result 要送,d地方點去,result又分幾多種類每個收件機構要收邊類文件,幾點會最多result出等問題囉!!!!成日都係'Cheering Cheering Cheering',聽到心都煩,正經事唔教唔做又安排混亂,一日都黑掛住d Cheering 貼label,主次不分!!!Cheering Cheering,強迫o既Cheering 有幾cheerful可想而知,而家個個都勁不滿,想cheerful都難,講真,我明cheering對build up team spirit o既重要,亦明白佢上完北京後好admire呢樣o野,但呢樣o野唔係刻意就做到囉,好多時大家friend o既即興就可以好cheering cheerful...而家因為cheering 而令大家咁不滿,得不償失,而且仲有volunteer因此懷疑退出了喇,唉...

最最最慘仲係呢位小姐笑笑口好似好nice咁,我o地無人好意思話佢,因為佢似俾人話會喊o個種囉...不過我估,大家忍耐力有限,下星期o黎真時或者我都唔會客氣,有o野會出聲,雖然我只係volunteer,但都唔想下星期會出咩亂子囉...話晒送錯result出去都幾大件事呢...

唉,我o地係volunteer唔似得小姐係受薪o既,我o地貢獻私人時間出o黎唔係俾你o地浪費o架,今日full day training,結果始終唔知下星期要做咩,太離譜喇!!!而且training話係幾點完好應該幾點完囉,自己安排失當唔應該要浪費埋volunteer o既時間去做一d無建樹o既事...唉...呢個負責人十個唔掂!!!

回憶錄回憶錄,計我話,我o地班volunteer自發整個forum寫低對呢間公司o既不滿好過啦...(不滿多到不能盡錄喇,總之而家連我o地d volunteer凌晨入會場o既交通安排又唔知,乜都唔知啦!!!)


沒有留言:

張貼留言