2007年8月28日 星期二

踼自已

唔知大家行路時會唔會姿勢不正確呢??自問無內/外八字腳,但我行路時硬係會間中自己踼自己,多數係左腳鞋踭踼到右腳腳踝內則舊骨,平均都有一日一次呢...不過好似今日咁,踼到流血都係第一次,因為我今日著新鞋,呢對鞋個踭好硬好利,所以踼到我好痛呢!!!!!!...究竟我行路有咩問題呢???都咁大個人囉,睇怕好難糾正喇...

晚食飯時好彩媽媽提醒今晚月全蝕呀,於是望出窗,剛好見到正'露面'的月光,印像中,今次都算第一次睇月蝕呀!!!

 


2 則留言:

  1. 有d鞋左右內踝都有d花, 應該有碰撞過, 不過就冇你咁嚴重喇! 你可試下搵搵原因啦!

    回覆刪除
  2. 不過講開又講,踼到自己o既情況好似係我著番工鞋後先發生,以前唔多覺...又或者以前d波鞋涼鞋踼親都唔覺啦,真係唔知點解呢!!!

    回覆刪除