2008年4月26日 星期六

羅浮宮租衫!!!

睇o左咁多次衫,係時候confirm喇,因為有coupon,而d sales又成日話五月會加價,所以今日特登去羅浮宮'講數'!!!


我同Honey,仙廸同Chris仲有佢o地伴娘Winnie一行五人入去'倒亂',傾o左個幾鐘(睇仙廸個blog先知原來咁耐!)終於'講掂數',有六件衫,(真係要多謝Chris同Winnie咁賣力呢!)成績唔錯,個sales都算幾好,我o地咁'難搞'都無黑面呢,哈哈!!!!


講真,其實羅浮宮d衫太公主feel,A-line款較少,不過佢勝在多衫,我都唔太擔心會揀唔到,而且,佢係少有o既租衫舖有我隻心水顏色呢!!!


又搞掂一樣o野喇,yeah!!!


1 則留言:

  1. 我影左好多CDL 行SHOW D 相呀, 睇下有乜方法我SEND 比你睇下啦^^ !我都係因為被佢地 D 公主FEEL吸引住架~HAHAHA!!

    回覆刪除