2008年4月26日 星期六

影婚紗相Check List!!!

尋日我同honey又去shopping喇,終於買到閃石涼鞋,不過比我預算貴...不過真係可以一次過婚紗晚裝都著到,唔錯!!(我媽話我唔應該買早幾日o個對,雖然都係...但一百蚊樓下嘛,當多個款影相囉...唯有...!)另外,我Honey都買到著禮服用o既裇衫喇,呢d衫真係只有金都先買到,而且都唔太貴,合理!!!


我同honey除金都外仲去o左好多shopping mall(行街其間仲撞到Momola同沙煲,haha!!),但始終都再無睇中其他裇衫同皮鞋喇,要今日再出沙田買!!


之後我o地行經花店,睇o左少少花,都大約知道咩花買o黎影相會靚d,星期二叫我媽幫我買埋花後所有影相物資都預備好喇yeah!!!


=======================================================


以下係我星期三要預備o既check list,希望唔好漏啦!!!!



  • 波鞋、晚裝涼鞋、閃石涼鞋

  • 男禮裇衫、便服look裇衫、牛仔褲、皮鞋、白襪 、黑襪、波鞋

  • 鮮花兩束 (早晚用唔同花影)

  • 水、飲管

  • 蚊怕水

  • Lotion / Hand Cream

  • 橡筋

  • 落妝液

  • 相機 (for 影花絮)

  • 膠布

  • 小毛巾

  • 戒子 (拍拖戒子Only...買唔切婚戒)


影相o個邊會幫我o地準備o既有:



  • Girdle / Nu Bra

  • 影相用小道具

事前準備:



  • o個朝要'fu'個水份mask

  • 搽手甲腳甲

  • Honey要剃鬚

當然最重要,就係要預備我同Honey o既最佳狀態同埋一個美好o既天氣啦!!!呢幾日成日keep track住天文台,星期三o既天氣由最初預報o既無雨變o左有雨呀,不過還好o既就係有陽光,之不過,最怕o既其實都係有煙霞呀,希望到時個天空清d啦!!!!


沒有留言:

張貼留言