2008年4月5日 星期六

拜山

呢兩日都去o左拜山,尋日過海,今日去粉嶺!


先講尋日!由於我爸太遲book台飲茶,只book到11點半,所以大家唯有提早去拜山,放假都無得訓晏d呢!!!


Honey十一點半出到o黎一齊飲茶,佢想去滿貫廳食好耐o架喇,今日終於有得試喇,不過佢話除o左某幾碟特色d之外,味道其實唔係想像中咁正...咁梗係啦,價錢o既一部份係食環境o架嘛,哈哈!!!


之後我同honey去o左shopping,行o左GOD同Ikea,不過honey考完試尋日超夜先訓,所以中途好眼訓咁呢!!!


今日喇,十一點幾去到和合石,親友們都有提及我的'問題'表弟妹,唉,而家d'年青人'...我發現我開始唔明唔了解佢o地o既思想喇,證明自己真係年紀大了...


下午三點幾諗住陪honey食o下下午茶,但後尾變o左上我屋企,佢無聊睇我電腦入面d相,由於一路以o黎都係我keep相,所以佢對好幾年前o既相都無乜印像,睇o既時候津津樂道咁呢,估唔到只係睇o下相都可以消磨一個下午呢!!!


1 則留言: