2008年6月29日 星期日

細佬妹 & 婆婆生日快樂!

6月30號係我細佬妹生日,由於我的大忙人細妹正日唔得閒,所以尋晚慶祝,今年生日有點特別,因為我o地今次無幫襯酒樓買乳鴿伊麵咕嘈肉,而係去o左買伍仔記有名o既冷盤,芥辣墨魚丸同乳鴿,仲有我媽特別整o既吞拿魚碎蛋沙律(佢平時只整生果沙律的),同埋買番o黎o既生日蛋榚!!yummy!!!


===========================================================


6月30號同樣係我婆婆農曆生日,今晚一大班親友一齊去德藝會食飯,由於我舅父識朋友係呢度大廚,所以今餐大家又大飽口福,成餐飯除o左好味之外,每款菜式賣相仲好精緻,真係睇見到流口水,而且仲碟碟份量加大碼,真係食到大家肚滿腸肥,yummy!!


(相片後補)


 


沒有留言:

張貼留言