2008年6月22日 星期日

奧運馬術賽義工Training

今年o既義工Training正式開始喇,今朝十點去到火炭集合之後行去會場,嘩,天氣好熱呀,好驚曬黑!!!


朝早係一個Course Section,有講者介紹場地同一d Security Issue,因為今次training除o左有上年o既Volunteer仲有batch 3 o既volunteer,所以我o地又再聽多一次!!!之後就係venue tour,其實大至上場地同上次差唔多,但係就更加靚同更加大,好似觀眾席咁,就大過上年好多,仲靚好多,完全feel到奧運係幾咁大型o既國際活動!!!


行完tour就食飯,明明上年呢d training都包飯食,唔知點解今日無包,要自己行番去火炭食,咁熱天時,真係好辛苦!!!


食完到下午section,今次只有Technology Team o既義工,大約五十幾人,我o地玩o左幾個team building遊戲,都幾好玩,比上年感覺好好多,至少feel到所有o野係有安排o既!!!


下星期六日又有Training喇,加油!!


2 則留言:

  1. 我地catering都未開工, 你地梗係未有飯食啦!!!
    [版主回覆07/09/2008 09:45:00]唔怪得啦!!!咁你O地幾時開工呀??

    回覆刪除
  2. 我呢個星期六開工啦, 不過義工canteen好似無咁快, 最快廿幾號先開張. 到時有乜好食唔好食都記得話我地知, 我地每日會同caterer開會改良嘛!!! 仲有o係度賣下廣告: 記得到時將食剩o既食物放入廚餘收集箱, 要黎循環再造堆肥, 綠色奧運呀嘛!!!
    [版主回覆07/09/2008 18:29:00]yes sir!!!!!

    回覆刪除