2008年6月29日 星期日

TRAINING AGAIN!!

連續兩日都要上馬術義工TRAINING,尋日朝九晚五,今日朝九下午二,嗚...美好的兩天周末就咁無O左!!


尋日的TRAINING主要係介紹我o地Tech team於奧運期不同性質的工作,好似telecommunications呀,printing results and distributions等等,由幾位講師講解,一直由九點到一點,嘻,講真,都有少少聽到想訓覺,哈哈!!!


下午成個Tech team再分為三個sub-team,去番各自的工作地點了解實際工作,而我同上年一樣,都係PRD team,由於上年已經學過點用影印機,所以今日都唔係太專心聽,嘻!!之後我o地再行一次我o地送report需要去的地方,其實d地方大至上同上年差唔多,不過今年場館多o左好多partition,有d位置同路線真係唔係好認得,唔知到真正做義工時,我會唔會送report途中蕩失路呢...哈哈!


P.S. Lunch成team人去飲茶,其間經過馬伕宿舍的茶餐廳,忽然間,我爸出面係我面前(因為佢今日要番工),佢番到屋企後話我知佢其實跟住我行o左一陣,猛望我我都望唔到佢,佢後尾先特登行埋我身邊,哈哈,好搞笑!!!


==============================================================


今日o既training係去上水雙漁河,由於成個比賽唯一一日o係雙漁河舉行o個日我無duty,所以今次應該係我最後一次踏足呢個地方,義工朋友Iris好好呀,佢仲特登用相機幫我影相留念,多謝佢呢!!!


至於個場呢,比上年好o左好多,仲記得上年大家一腳泥,但今年好多地方都舖好o左,就算今日落大雨大家都無再一腳泥,可憐我仲諗住自己早有準備,著定涼鞋方便一腳泥時可以沖腳添...結果當然係惹o黎蚊女o既熱吻啦,痕死我呢!!


沒有留言:

張貼留言