2008年6月14日 星期六

上深圳睇婚紗攝影公司

呢日又上o左深圳,上次講過我唔記得去想幫襯o個間深圳婚紗攝影公司睇,所以今日再上過去!!!


唔知點解,睇真相時又覺得呢間o野d相無上網睇咁靚!!而且最大問題係d衫,我o地o係電腦睇晒佢o地d衫發現好難揀,唔怪得個個去影o既都好似著住o個幾件啦...因為得o個幾件比較好...!!!至於男禮就更加無期望喇,綜觀上網睇過咁多大陸婚紗相,男禮始終都係擺脫唔到o個種'土'味... 講真,我同honey都真係越睇越覺得能夠幫襯Sarona影相版係一件幸運事,至少我o地都可以過一過著靚衫o既癮...


Anyway,呢一間深圳攝影公司都係我睇咁多自己比較鍾意o既,d衫就算差少少,但攝影技巧同靚景撘救,所以都唔會再諗第二間喇,我同honey打算七或八月時就落訂,yeah!!!


睇完婚攝,我o地去o左附近o既大型傢俬店睇傢俬,其中有一間d梳化好o岩心水,而且價錢又唔太貴,good!!,之後再行行行,到大約五點就番HK lu!!!

 

1 則留言:

  1. 你揀邊間呀?
    [SkyBlue回覆06/20/2008 01:17:00]間o野叫麥田映像呀!!上網睇d相都幾ok o架!!

    回覆刪除