2007年9月11日 星期二

今朝再出絕招,就係no pay leave,結果老細話要幫我問,大約食飯前啦,佢email我話我可以放半日annual leave喇,實在太好,不過email中佢request我要handle多一個task先走....OKOK,有得放假去做Lasik,咩都無問題!!!!

下午,同同事食飯,因為最後兩日機會(我星期四唔會同佢o地食!),貴d都唔怕啦!!!我靜雞雞同另一條team o既manager傾計,佢一向都同我o地team食飯,而且仲係而家我office內唯一女伴,所以都幾好傾,於是我話佢知關於請假呢件事,結果,佢以manager o既身份,好肯定我last day 請假,老細係唔需要再向上一層要求approve o架...換句話,佢好肯定我老細只係個人唔想我走而"玩o野"...

如果我同事無估計錯,咁我老細即係"扮"拎approval 囉...真係衰...

Anyway,而家我請到假,而且同老細無因拗唔掂數而令關係變疆,都算係好結局,呼~

今晚OT,八點幾走,算係我o係呢間公司比較夜放工o既日子...不過,我知道我新公司o既最早放工時間可能都係八點幾...我要好好珍惜呢個星期喇...!!!


沒有留言:

張貼留言