2007年9月14日 星期五

無鏡闊太

無鏡闊太???哈哈,名稱其實參考自仙廸o係毛毛娜blog內提及的"無鏡美人",好切合我今日o既生活!!!!

唔知係咪戴住眼罩唔舒服定係我個人緊張,怕訓覺會整親眼,尋晚訓得唔係太好,難得有假都七點幾醒o左!!!

張開始,無相像中清,仲係白矇矇咁,之後o係媽媽陪同下出旺角會合毛毛娜去覆診,其間不斷望車外d 遠o野,咦,點解左眼好似有影o既!!!有少少擔心係咪手術做得唔好而有散光,又怕係我尋日唔聽醫生話成日眨眼令角膜瘉合得唔夠好添!!!

上到診所,醫生幫我照一照,話"好好,埋得好靚",呼~鬆一口氣!!!咁點解我左眼有影o既?醫生話我眼太乾,所以眨眼整損o左少少,慢慢會好番!!醫生仲話睇到我眼有霧氣添,佢話呢d霧氣可能個幾兩星期先消失,噢,咁我呢個幾星期咪要繼續好似睇緊"四葉草"咁,望咩都好似用緊soft lens咁囉...希望快d清啦,好想感受真正o既"清晰"呢!!!!

覆完診都係十一點,之後同Athena去食雲南o野!!!難得一日平日假呀,仲要有毛毛娜陪,所以好曳,掛住去shopping,結果要我媽自己番屋企,哈哈...好衰添!!!行完朗豪坊再戰沙田,o係ZARA睇中件衫,可惜得番一件甩線o既,買唔到添,可惜!!!睇飾物,試太陽鏡(唔使'控'個頭埋鏡都睇到自己戴太陽眼鏡o既樣,正,不過後尾俾我媽話近排紅眼症利害,話我仲亂試眼鏡,萬一有菌入眼就大件事!!),試衫,吱吱喳喳,八八卦卦,嘻嘻,好多謝毛毛娜陪我番新工前過o左咁開心o既一日呢!!!!

番到屋企做d簡單家務,話時話,今日帶住黑超係平日shopping,番到屋企做d輕巧o既家務,今日o既生活都幾有闊太feel,哈哈!!!!

夜晚,慰唔住都係想同大家分享我呢兩日o既感受,所以都係開o左電腦,不過,大家放心,我唔會玩太耐,而且我大部份字都係合埋眼打o架(嘻,我d倉頡好純熟的!),所以雙眼都唔會太支力,不過下星期一要番工喇,聽聞好忙,希望我爭取到時間休息隻眼喇,我唔想近視番發呢!!!


左: 以前(嘻!)o係屋企用o既紅色金絲框眼鏡!!
右: 尋日都仲戴緊番工o既綠色膠框眼鏡!!


"無鏡闊太"今日o既打扮!


一早就有影低呢d大近視妹必有o既用具o既念頭,以後都唔使帶住佢o地去旅行喇,諗起就開心,不過我會留低左上角o既HelloKitty Contact Lens Case,因為都幾靚呢!!!左邊張紙係醫生幫我check眼時驗出o既近視度數,左眼625度,右眼675度,Byebye喇!!!


6 則留言:

  1. 嘩 原來你本身d 近視咁勁架?? 而家就好喇 唔駛再戴眼鏡/contact lens 靚哂!

    回覆刪除
  2. 似乎幾好喎, 恭喜晒, 無近視 lu!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 我戴1 day con, 冇你咁多濕碎野喇! 來緊個旅行, 只有我和rebec是四眼妹lu... 

    回覆刪除
  4. 恭喜你同毛毛娜加入無鏡的行列

    回覆刪除
  5. yeah,多謝大家呀,希望我快d真正睇o野'清'啦,今日都仲好似"四葉草"咁呢...

    回覆刪除
  6. 真係好勒,又多兩位成員呢﹗

    回覆刪除