2007年9月9日 星期日

扭蛋飾物盒

上星期扭o左個鎖匙套,個扭蛋係黃色o架,襯晒我原本用開o個個粉紅同綠色呀!!!

女士們唔多唔少總會有d飾物,而我呢,由於無飾物盒,就算有,亦唔想d寶貝靚飾物收埋晒不見天日,所以我就將佢o地放o左落扭蛋入面喇!!!

由於d扭蛋係透明,放晒d閃閃飾物入去真係幾靚o架,而且搵飾物又方便,如果大家無飾物盒都不防學o下我咁呢!!!


粉紅放吊咀款o既耳環(已經放滿喇,原來我不知不覺買o左咁多喎!)!!
綠色放o左比較貴o既頸鍊同手鍊!!
黃色o既扭蛋最小,放o左戒子同手鍊!!


4 則留言:

  1. 又幾環保喎, 成日扭完蛋就要仔唔要媽, 下次試下先! 不過較貴既手飾就唔好咁放喇, 好易整花呢!

    回覆刪除
  2. 咁都俾你唸到,好有唸頭呀﹗

    回覆刪除
  3. to 仙廸: 你講得o岩呀,太貴我都唔會放o架,不過上次我同你o地上深圳買o既兩蚊耳環放o左入去後真係爛o左呢!!! to 珍妮: 你咁多扭蛋,d盒仔去晒邊呀??都可以諗諗咁用呀,再唔係裝鎖匙扣都應該OK,你知啦,咁多朋友去旅行,收o下收o下鎖匙扣都應該唔少呢,哈哈!!!

    回覆刪除
  4. GOOD IDEA!幾有創意播!
    [版主回覆10/08/2008 22:07:00]多謝到訪呀!!

    回覆刪除