2007年9月5日 星期三

哎也!!!

一朝早同老細講我要last day o個日做手術,所以無可奈何真係要提早半日講Bye Bye,點知佢話"Last day 唔放得假o架喎!",之後佢話要諗o下呢...唔知佢幾時先覆我呢...就算要我放no pay leave都OK嘛o架,總之唔可以唔批啦,唔係o既話我就要做衰女,sick leave o架喇!!!!

==================================================

夜晚打波!好似平日咁嘻嘻哈哈,正當我休息o既時候,忽然被叫住,我抬頭一望,一時間都睇唔清楚,再望真d,嘩,嚇死我喇,當刻都唔係好知要做d咩,好似無咩反應咁,好彩Agnes冷靜o者,叫我執袋又陪May去搵職員!!!

無事o既無事o既,好快好番!!!


1 則留言: