2007年9月28日 星期五

大番薯

今日終於可以relax少少喇...竟然有時間同friend MSN,好難得!!!!
 

Lunch同同事食,同事知道我o既背景都覺得好"神奇",因為我讀social science,又做過marketing,但而家竟然係做IT,佢o地好好奇點解我會鍾意IT,因為佢o地話好多讀IT/CS o既出到o黎做o野反而唔鍾意做番IT呢!

 

同事們之後再了解埋我之前份工,聽後佢o地都話我以前份工係難得可以早放o既IT工,問我點解走o黎做consultant...哈哈...其實我而家都有少少掛住以前份優差o架...不過想學o野同事業有所發展,無法啦...

 

四點幾,公司有人請食tea,有雞翼薯餅沙律同西餅,明知道肥,但都係食o左沙律同薯餅,計埋頭先lunch食車仔麵o個兩塊薯餅,今日總共食o左三磈呀...近排我的確肥o左少少呀,睇怕距離變成大番薯o既日子不遠喇...

沒有留言:

張貼留言