2007年9月22日 星期六

週末

今日同Honey出旺角行街,先去o左食橫岡拉麵,等o左好耐位呀!!!上次honey病,食唔到好唔好味,佢一直想再食,今日終於食o左喇,之不過佢話普通,而我呢,都覺得好似上次好味d呢!!!

之後去行潮流特區,好似都好耐無去過喇,當然要去探o下我最愛o既龍貓精品啦,估唔到無睇一排,竟然多o左咁多新o野,好靚呀...好想據為己有,不過太貴lu!!!!

再之後會合毛毛娜去覆診,我同毛毛娜都將成個星期所有疑問都問晒醫生,我o既"四葉草"係正常現像,至於我左眼o既影係角膜損o左所至,測到有50度散光呀...不過醫生話損o左o既話正常只要兩三日就好番,但我已經成個星期喇,要勤力d滴眼藥水滋潤先得,如果唔係角膜復原得唔好就真係會有散光o架喇...好擔心!!!!!至於左眼隻飛蚊,而家得一點其實問題唔大,不過醫生話忽然有好多點就要特別留意喇!!!

呼~希望過多個星期情況會再好d,睇o野唔再"四葉草"亦唔好有散光就好喇!!!


3 則留言:

  1. athena 又叫 momola2007年9月22日 晚上10:05

    feon, 希望你快d 好返啦!

    回覆刪除
  2. 千奇唔好有敵光呀!

    回覆刪除
  3. 我都希望呢,不過講真,都成個星期喇,我估我應該真係有散光喇...唉...

    回覆刪除