2007年9月7日 星期五

倒數

老細今日仲未答覆我請唔請得last day o既下半日假,變相早半日離職...唔得,星期一要再問佢有決定未先得,雖然好多朋友都話老細無咩理由可以唔俾我放,但以防萬一,若果真係唔得o既話,我唯有出最後殺著~Sick Leave!!!!我當日lunch time做手術,下午當然不適啦,大條道理...只係...咁樣離開公司,未免幾樣衰同無乜禮貌,我呢一行咁細,萬一佢o地小氣同行家提起我時就講我呢單o野就大件事...

================================================

今日May打番俾我喇,聯o左線後佢話無乜o野了,希望佢好番後條疤會細到睇唔到啦,話晒女仔呀...不過,係電話中聽到佢講o野好似平時咁,哈哈,咁都好d,仲怕佢會因為講o野都會扯痛傷口而就住就住添,哈哈,快d好番快d好番!!!!!


沒有留言:

張貼留言