2007年9月14日 星期五

再見!

再見喇!!!!

工作了一年零差唔多兩個月,今日(13/9)係最後半天,由於時間太衝忙,交代呢樣o個樣,而且同事們仲就我點半去醫院而提早十二點同我出去食farewell 飯,結果我竟然趕到連預備好o既goodbye email都唔記得send呀...噢,咁樣無聲無色咁走,好似好無禮貌咁添...!

去o左就近醫院o既地方食各民,同同事最後一餐飯喇,竟然都無乜唔捨得喎!!!

再見喇,公司&同事!!!!

==========================================

會合特地請假陪我的honey,之後準時一點半去到醫院,點知醫生未到,等到毛毛娜都到埋,接近兩點半先真正見醫生!!!簽完名交晒錢拎埋葯後入手術室喇,今日有三個人做手術,我係第二個,毛毛娜係第三個,由於第一個係做intralase,割開角膜後要等d氣泡消散先可以再做,所以我唔使等o左好耐就入手術室,雖然都有少少震,但比相像中都算無咁驚喇!!!

開始了,醫生用o野箍住我隻眼,然後我跟住指示望燈,聽住刀片轉動o既,要割開角膜了,不自覺緊張起o黎,不過過程好快,只係短短七秒咋,之我見到角膜被打開,紅燈即刻變到好散,都唔知應該望邊點,好驚自己望錯位令手術做得唔好呀!!!!

之後'啪啪啪',激光打入眼,雖然望唔到無感覺,但係就聞到陣陣'lone'味呢!!成個手術大約二十幾分鐘,話咁快就整完,醫生幫我搣開癡實眼睫毛o既膠紙時仲讚我d眼睫毛真係好長呢!!!哈哈,連日日都對住眼睛o既醫生都話我d睫毛長呀,好開心!!!!

眼矇矇咁行出手術室,毛毛娜已經坐o係出面準備就緒喇,同佢好興奮咁講手術過程,之後到佢入手術室,我就乖乖咁聽醫生話合埋眼休息,以免雙眼因眨眼太大力而令剛合上o既丑膜移位!!!

等等等,毛毛娜都做完喇,乖乖再坐多個鐘先走,其間俾醫生話我成日張開眼呢...

!!!

五點幾,估唔到要咁遲先走得,不過亦因為咁,可以坐到我爸順風車!!車毛毛娜番西貢,因為我爸唔熟路,兜o左好耐,番到屋企仲夜過平時放工呢!!!可憐我honey坐o左大半日,雖則話佢好醒目咁買定報紙,但我都有少少唔好意思,多謝honey!!

夜晚,屋企人唔俾我睇報紙,自己都唔敢咁曳開電腦,結果唯有做唔使用眼o既娛樂,就係傾電話!!!打俾同事問新公司o野,亦托了同事幫我send出goodbye email,總算了結了一件心事,然後再打俾Athena講o下大家雙眼o既狀況,再同honey傾計!!!

十一點入扆訓覺,望見台面上戴了多年o既眼鏡,心諗"我唔再需要你喇!!",我知道就算我再戴上佢,佢都唔能夠令我睇o野清楚喇,忽然有種好奇怪o既感覺,哈哈!!!

戴上醫生提供o既護眼罩訓覺,合上雙眼,期待明天張開雙眼望到o既景像!!

再見喇,眼鏡&Contact Lens!!!!


沒有留言:

張貼留言