2007年9月28日 星期五

放鬆!?

三天假期正式開始,聽日可以同大姐會去旅行,好開心呀!!!!而今日我會同honey番深圳,咁後日就唔使咁趕喇!!!換言之,我呢三日國慶假都會o係大陸過呢!!!

雖然只係番o左兩星期工,但呢幾日公事繁忙,仲要呢個o個個去旅行,搞到要我執手尾,而家都仲要online做o野,好慘呀...唉...希望呢幾日真係可以真正'relax'一下啦...

等我而家快快手做好d o野先...

===============================================

忘記工作,要好好享受呢三日假!!!

為o左聽朝唔使咁早起身,決定今日同honey先上深圳!!!為o左唔想食完小肥羊周身味,honey帶o左我去食廣東菜,味道不錯,最特別係"炸龜岭膏",微甘o既龜岭膏再加上鬆脆兼沾上蜜糖o既外層,係香港真係未食過呢,好特別好美味呢!!!


1 則留言:

  1. 快手d啦, 等你玩呀! 時間過得好快架, 下次就到你請假去旅行, 同事執你手尾...哈

    回覆刪除