2007年9月8日 星期六

碰面

清楚我o既人都會知道我星期六日First Priority都會留俾我家人,好堅持每星期六/日陪佢o地出街食lunch!!!近呢兩星期,細佬都少陪o左屋企,所以得番幾星期都係得我同爸媽三個人食,妹更加係例牌地不在家!!

好似今日咁,一家五口竟然又難得相聚,時間只係短短幾秒,地點仲要唔係o係屋企,而係o係屋企留下!!!!難得的碰面,我忍唔住口講o左句"嘩,一家五口齊晒人喇!"...

================================================

下午,去o左honey度玩佢部電腦,點知開機登記呢樣o個樣足足搞o左廿幾分鐘,嘩...開部機都咁耐o既,真係無晒心機!!!!


沒有留言:

張貼留言