2007年9月12日 星期三

OT

臨別秋波,今晚OT到十一點!!

聽日話就話last day,不過番得半日咋,所以我當今日先係真正last day,結果,我當然係要清埋d手尾啦,點知我寫o既program有個好古怪o既bug,連我在內4住同事齊齊作戰到十點幾都係唔明究咁簡單o既statement點解會'出事',結果唯有放!!!

之後大家一齊去食車仔麵,再call的士回家!!今次係我第二次打的過海回家,雖然lasty day都要OT到咁夜,但坐的士時仲係有d好'爽'o既感覺,嘻!!!

最後一天了,OT都好似OT得特別開心,話晒,今次都係最後一次同同事們作戰呢,哈!!!!


沒有留言:

張貼留言