2008年9月13日 星期六

動工

其實我都唔知算唔算動工,因為今個星期只係搵我爸相熟o既師父上o黎整d電掣,好似邊度要加個電掣,邊度要有LAN線之類,大yurt整兩三日就搞掂!!!今日我同honey同我爸上去睇都整得七七八八,差埋尾!!!


過兩星期我爸就會yurt佢相熟o既裝修師傅上o黎報價,所以我同honey要真係決定點整屋企喇,仲要list好要整o既事項出o黎先得!!!加油!!!


至於dei磚,我同honey o係我dei拎番o黎o既八塊之中揀o左bei較鍾yi o既兩塊色,等我爸可以拎俾師傅睇,再幫我dei搵多d類似顏色o既磚版,yeah,希望搵到我dei o既sum水啦!!


====================================================


是夜迎月,夜晚同honey一家人去海濱公園散步,玩candle同賞月,不過honey好衰,掛住睇波十一點就走,得番我一個陪住佢屋企人到差唔多一點...


3 則留言:

  1. 好彩又相熟師傅, 唔係又要搵一輪
    [SkyBlue回覆09/14/2008 10:06:00]係呀,有相熟師傅無咁煩le!!!!嘩,你咁早起身o既??

    回覆刪除
  2. 玩到一點都玩左好耐呀﹗
    [SkyBlue回覆09/16/2008 22:13:00]你唔明喇...我未來奶奶係'非一般師奶'...就算佢玩到三點幾佢都唔會覺得夜...

    回覆刪除