2008年9月7日 星期日

我係報紙見到我的blog圖片!!!!!!!!

(我都唔知今日應該用咩表情公仔好,我諗我o既表情,應該係'充滿疑惑'吧?!)今日如常打開報紙翻看,睇到其中一版時,忽然有種好奇怪o既感覺...我都唔識形容...可能係有少少'不安全感'...


因為,我係報紙上見到我屋企o既室內照!!!!!!!!!!!!


正確d講,我係o係報紙上面見到自己早前於奧運義工uniform一文中貼過的奧運義工用品package圖片(後來發現online明報都有)!!!


點解咁肯定張相係我o既??因為係我親自排放義工物品再幫佢o地拍寫真嘛,個排位一模一樣,點會唔認得!!!仲有,貼o係報紙張相頂端的電線同'腳'係我屋企o既地櫃'腳'呢,連地磚都係我屋企o既顏色,唔認得就有鬼!!!大家唔信可以對比o下兩張圖呢:



2008-09-07 明報正版
明報online: http://www.mingpaonews.com/20080907/goj1.htm



我早前在奧運義工uniform貼過的圖片!!!


第一眼望見報紙張圖,真係差d唔信自己眼睛呀,於是再搵搵報紙有無寫出圖片出處啦,竟然一句'網上圖片'都無喎!!!


唔知...報紙係o係我o既blog直接搵到呢張圖定係o係網上其他地方搵到呢???睇怕,我呢張相亦可能出現o係各大拍賣網上面被人用來展示所要拍賣圖利的奧運義工物資吧???


不過,令我感覺最奇怪o既係,今次發現自己張圖o既地方,竟然不是'其他人o既blog',而係我日日都看o既報紙!!作為報章,應該了解甚麼是'版權'吧???!!!...雖然我個人唔太介意報紙用o左我親自影o既呢張相,就算公開了也無傷大雅,可能張相已經流傳到唔知咩地方,但報紙簡單寫一句'網上圖片'都唔係太難吧???


今次事件真係令我諗起好多問題: 究竟我於網上平台寫的公開日誌內容及圖片版權誰屬????當初於網誌平台登記時,我所'接受'的條款是否已表示網站同時亦擁有我網誌內容的'版權',又或者我的網誌一旦公開,便等同我放棄網誌內容的一切版權呢???


其實,讀過'新媒體'課程的我,對於網上博客'無私'地公開自己日常生活的現像亦有所了解,既然自己亦係一名活躍博客,我自己亦應該有'心理準備',自己的網誌一旦'公開',就等於默許其他人'窺探'自己的生活舉動,亦應該知道網上大眾可以簡單一個'right click'就copy我的圖片於其他地方張貼!!!


所以,我今次可能只係'大驚小怪'吧!!!


不過,今次事件,亦令我諗起早兩日好朋友BetBet o既blog忽然成為'精選blog'件事!!!!


好朋友o既blog每日人次忽然急升到五百幾人,雖然當事人未必介意網誌忽然被'公開'(其實網誌一被發表,如果你沒有選擇發表為'私人blog',就表示自己選擇網誌是'公開'的,現在被'精選',算是被'公開'嗎????),亦可能有好多人好想成為精選blog,但我真的很想知道當事人是否事前已'答應'被選為'精選'呢??


自己的'個人日記'(我不寫'私人'喇,網上世界似乎沒有'私人'這回事吧?)忽然被每天數百個陌生人參觀,若果當事人是在不被知會的情況下被'精選',與我今次網上圖片在不被知會的情況下,忽然於報章上'公開'的事件,性質算是相類似吧?????


究竟網上世界的'私隱'是怎樣的一回事呢??真的很值得大家深思...


4 則留言:

  1. 追風箏的孩子2008年9月7日 上午11:16

    @.@ 好可怕呢... 雖然係公開, 但係感覺真係好似比人"偷"左, 同埋冇左私人咁...
    唯一值得高興o既, 張相影得幾靚.... 物資排得好有層次... 專業人仕千揀萬揀先都揀到你張相呢...
    [版主回覆09/08/2008 13:20:00]哈哈,唯有咁諗啦,證明張相有人'欣賞'呢!!!

    回覆刪除
  2. 我有朋友會將自己d相整個水印來保障自己, 但其實要拎你張相, photoshop就搞番掂, 所以真係好難避呢!
    原來betbet個blog上左榜, 怪不得見佢有好多其他人留言啦! 仲有, 我仲你個blog都會因betbet個blog而人氣升左, 連鎖反應呀!
    [版主回覆09/08/2008 13:20:00]等我都考慮o下幫自己整水印先得!!!

    回覆刪除
  3. 我覺得bet bet個blog之所以人氣急升,係因為大人呢﹗
    之前我的bj blog又係一日內勁多人留言,原來又係放左係精選度,個種感覺好似俾外星人入侵呀﹗有點不慣呢﹗
    cindy請得岩, 你可以整番自己的水印係d photos度, 俾人right click左都一定有你的logo ma﹗
    [版主回覆09/08/2008 13:21:00]咁後尾你同yahoo講唔做精選blog???
    無錯呢,等我都整番個水印先得!!

    回覆刪除
  4. 我都有睇呢段報導, 都諗起你之前有講義工的紀念品, 但估唔到明報會拎左呢幅相已無寫出處
    [版主回覆09/08/2008 22:04:00]...哈哈...'種'之成件事都好好笑啦...

    回覆刪除