2008年9月25日 星期四

呢d就係工作上o既滿足感??

呢個星期主要係handover番我手頭上o既o野俾同事,所以比較free, handover之餘仲可以同同事吹o下水!!!


不過個同事每日都提住'唔捨得你走',真係搞到我唔知點反應,哈哈,因為resign得o既我講真就無乜o野'唔捨得'!!


不過,話晒都做o左一年,呢間公司d同事又差唔多年紀而且又玩得,係呢度我真係做得開心過係之前間公司!!!


離別在即,同事們都分別形容過覺得我今次走係'可惜',我其實都幾開心...因為佢o地o既感覺話俾我知,係佢o地心目中我係一個幾重要o既'同事'!!!!


佢o地覺得我o係工作上'有交帶','有right attitude',私下又'幾乖',但又'幾玩得埋'!!哈哈,當然,我知道同事們最最最唔捨得我o既一點係我係難得o既'女性'同事!!!!有同事話我走o左,得番班麻甩仔,只係o係office 講o野都一定粗魯好多,同我平時見o既唔同喎,好搞笑!!!!


總之,我都真係幾開心有人覺得我'重要',唔知呢d係咪就係工作上o既滿足感呢???呢樣o野係o係之前公司feel唔到o既,希望我係新公司都可以繼續進步,令新公司都覺得我係一名'重要'員工啦!!


今日,襯我o係黃埔office老細同我好buy o個位女PM都係度,我o地出o左去飲茶,當係farewell我,好開心呀,因為我feel到佢o地係好有心想同我食呢餐飯o架,呢點點溫暖係之前大公司俾唔到我!!不過,我o黎緊又會入番大公司喇,到時人際關係又可能比而家間細公司複雜好多,我要好好珍惜我係呢間公司所得到o既友情呢!!!!!


最後,今日終於confirm我last day係幾時喇,由於今個星期handover晒,老細俾我take埋d annual leave(5日take3日,補2日錢),番到下星期一,之後再下星期三番新工!!!YEAH!!!!!!!!!!!!兩年無放過咁長假(其實都係一個星期!!)喇,要好好relax o下先!!!


1 則留言:

  1. 咁下星期你就得閒啦
    [版主回覆09/26/2008 17:53:00]yeah!!!係呀,要休養生息!!

    回覆刪除