2008年9月26日 星期五

Next Week大計

Handover完今日我又落番灣仔個project,lunch時仲一大班人同我一齊去Pacific Place食泰國o野添呀,好熱鬧,好耐未試過喇!!多謝大家呢!!!


其實我無咩task係身呢,今日下午坐係度有少少發夢,但PM坐o左係對面,唯有扮專心,哈哈!!!


番埋下星期一就放一星期假,好多朋友同事問我有乜做,會唔會去旅行!!!我唔會喇,應該成個星期都係陪媽咪咋,因為我都係尋日先confirm我下星期放到假之嘛,邊有時間plan去旅行又或者叫honey請假陪我喎!!!


一個星期話長唔長話短唔短,我要好好清理一下自己d o野先得,暫定有以下目標:


1. Backup 電腦Files, 特別係相!!!
2. 執衣櫃
3. 執書櫃
4. 做運動, 最好係去游水,我今年仲未游過呢!!
5. 約o下朋友食飯!
6. 早睡早起,踼走黑眼圈!!


...一星期,應該做到以上咁多樣吧?都唔算好貪心o者應該,yeah!!


1 則留言:

  1. 要backup pc啦, 如何唔係就好似我咁, 部腦sudden壞左, 而家都未知有冇得拎番d files....
    [版主回覆09/28/2008 18:06:00]係呀,我部機近排都有幾次突然關機,我都好驚佢會無端端壞呀!!!

    回覆刪除