2008年9月2日 星期二

準新娘的事業發展

各位準新娘子,你o地會唔會為o左結婚而想搵份穩定o既工作?我呢排正在搵工,但我又怕自己轉工係一時衝動!!!不過,諗起將來,我又有d想搵份穩陣工打一世就算(我由細到大都無乜事業心...呢樣係事實!!),...可惜較大機會有offer的是1年contract,又同我'打成世'o既願望相矛盾,點抉擇好?



































考慮因素現時公司新公司
工時不能準時走的機會>80%準時走的機會>80%
壓力要受user,因為人o地始終係客、係俾錢o個個!!in-house就算被人催,od都係'同事',壓力無咁大!!
公司規模雖然係和黃子公司,但公司規模始終較細,不過人事較簡單,彈性亦較大大公司,人事始終較複雜,彈性亦較小
Team規模發展少於兩年,現時大約十人,還在expand!!Team中除個別一兩個外,主要係較junior ostaff,所以多數project要靠其他姊妹公司的'猛人',還未有能力獨立接job及建立屬於自己公司的一套運作模式!!

手頭上有幾個大job,未來一至兩年唔愁無job,但傳聞今年條team蝕錢,即現有oproject賺唔到好多,前境不明朗!!!
約十二三人,發展大約十年,運作較systematic!!
福利Perm,Medical&Dental, 無雙糧亦未必有bonus1contract,promise會續約,只係話佢o地都Plan緊出年oproject,到時要人手就多數會續之類…!!!Gratuity,應該無MedicalDental
發展前境由於人手短缺Project,學習機會及發展空間較大,亦有機會晉升!!由於係consultant角色,對於客人公司的了解始終隔一層流失率唔高,可能好多人諗住'做成世',晉升機會微!!但接觸user的機會較多,有機會認識到公司obusiness flow
其他原因1. 同事話聽聞Big4都開始cut,似乎成個巿道同就業前境都唔多樂觀,要轉工睇怕要襯今年年尾前!!

2.
我跟同事有份involve oproject好混亂,之後osupport一定好繁重,特別係明年一月上HK opart o既時候!!


5 則留言:

  1. 唔....好難去答邊間公司較好, 其實好睇自己想點.  
    就本人來說, 結婚前一切會以事業為重, 因為女人的時間同體力有限, 直至決定結婚, 就會以家庭為重, 不過仍然要有工作, 唔可以同社會脫節, 若是經濟許可, 選擇時間隱定又冇乜壓力嘅工作, 難聽d就係賺錢買花戴嘅工(可能有人會覺得好聽嘅) .
    [SkyBlue回覆09/03/2008 20:50:00]我煩都係因為唔知自己想點呀!!!其實簡單d諗,無事業心咁梗係去大公司啦,但新工係contract,又好似唔夠穩定,萬一真係唔續約咁到時又要由頭煩過!!!
    學你所講,希望我真係搵到可以俾我賺錢買花戴o既工作啦!!!

    回覆刪除
  2. 火野,我都想呀,不過唔知點搵。我都係無咩事業心....
    [SkyBlue回覆09/03/2008 13:34:00]me2...但有時俾我爸同honey講完,又覺得自己仲後生,就咁'一世'又好似太早...好矛盾...

    回覆刪除
  3. 似乎新公司無咁忙, 但係contract, 不過都係睇埋個人工
    [SkyBlue回覆09/03/2008 13:33:00]人工其實反而唔使點consider,因為都幾肯定而家間公司肯加囉!!

    回覆刪除
  4. 新公司的續約問題好uncertain,我係concern呢點咋﹗
    如果你覺得一年後如果要轉都ok,新工好似meet到你的要求多d
    [SkyBlue回覆09/03/2008 20:52:00]我都係呀!!!不過唔知係咪大公司多數都係先請contract啦...如果真係轉工,始終都要搏一搏!!

    回覆刪除
  5. 同意火野麗既講法呀.
    CONTRACT 工真係唔係好有安全感喎
    或者再睇下有無其他工先再決定,你依家都唔係好急切轉工,距離年尾都仲有幾個月,慢慢黎,免得做錯決定.
     
     
     
    [SkyBlue回覆09/04/2008 23:18:00]多謝你意見呀!!不過我諗我都會走喇,真係唔想成日OT呢...wish me good luck!!

    回覆刪除