2008年9月30日 星期二

聚舊

今日正式放假,yeah!!


同媽咪食過lunch後就去o左剪頭髮,差唔多十一個月無剪過喇,髮型師問起我都有d唔好意思講,哈哈!!!我照舊係電髮加剪髮,點知今次又電得'唔多覺',仲要剪短o左三寸...雖然唔係短太多,但我其實仲想繼續留o架,而家又要再努力留過Lu!!!


夜晚我約o左半年無見o既Agnes同May食飯,之前仲順路入o左Mega Box 行o左陣街,哈哈,平日o既Mega Box好靜呀,成個商場好似我自己霸晒咁!!!


我o地今晚去o左食super Sandwitch,我好耐無食過喇!!食完飯當然係聚舊交換近況啦,傾傾o下不知不覺就九點幾十點,人大o左,傾o既話題都唔同以前,究竟以前o既我o地會傾咩話題le??明星?同班同學o既八卦o野?研究工課?噢,真係唔多記得喇...anyway,雖然話題唔同,不過大家依然傾得開心咪得囉!!嘻!!


1 則留言:

  1. 以前似乎係 同班同學o既八卦o野多d, hehe! 但呢家無乜聯絡, 大家都八唔到d 咩番黎
    [版主回覆10/03/2008 17:43:00]yes yes, 所以而家八o黎八去都係我地三個人d 自己o野!!!

    回覆刪除