2008年9月23日 星期二

屋企漏水...

颱風黑格bei行得好quick呀!!朝早只係有風,中午食飯變o左大風,下午五點提早放工時已經係超級大大大風!!!!!!!!


好彩,我走o既時候無咩雨,只係間中有d小雨點夾雜沙粒打落腳度咁,不過都幾痛...如果落埋大雨就真係狼狽喇!!!另外,仲有樣好彩,就係我今個星期番自己公司handover,唔使過海落個客度,如果唔係就大件事喇,因為我細lo六點係灣仔放工,接近兩個鐘頭先番到屋企le!!!!


落火車後由於太橫風橫雨,唯有去坐接駁車,嘩,點知其中一條龍長到去火車站大堂,真係嚇死人,一問之下先知唔係我o個架車,都好d!!!之後我行去我要坐o個架車條龍度,嘩,打o左兩個蛇餅,由於正在上車,我又係度行,條龍又係度轉,真係頭到暈,仲要望唔到龍尾,好搞笑!!!


夜晚風勢繼續增強,仲要吹正我屋企東北面,我屋企兩隻橫窗都漏水呀...搞到張床同被都濕o左...辛苦媽咪周圍搵布同爸爸即時搵o野封住d漏水位le!!!!


今次個風真係好強勁呀,希望佢唔好造成太大破壞啦!!!!


2 則留言:

  1. 呢個風真係好犀利, 打到我屋企d window都好大聲
    如果行慢8個鐘咪多一日假law, 行唔快都無用gei
    [版主回覆09/24/2008 23:11:00]係囉,尋日又無得off 下午,今朝又要番工!!

    回覆刪除
  2. 我尋日就早4點幾走左, 偏遠地區喎, 不過都用左好耐時間先返到, 我房又有東北,東, 東南既窗, 成晚都呼呼聲, 嘈到瞓唔到, 4點幾醒左, 好唔容易至瞓番!
    [版主回覆09/25/2008 11:25:00]我都係呀,成晚都訓唔lum!!!!!

    回覆刪除