2008年9月20日 星期六

舅婆大壽

今日節目好豐富呀!!!


等我honey打完Tennis後,我就同honey出CWB行街shopping!!!出到去已經差唔多三點,當然先去醫肚啦,本來我好想try吉列豬扒o個間,點知佢完o左午巿無開,不過就算有開,原來都好貴好貴,Honey話似乎食晚飯會好d,所以我dei就去o左泰簡單食!!!



左上角係上星期去澳洲牛奶公司食影o既,個蛋同多士真係好好味!!而泰簡單個炒季diu已經好正,yummy!!!


食完o野我dei大戰sogo,行o左好耐le!!!不過大部份店都換晒季,所以無平o野買...不過唔緊要啦,Honey有Sogo coupon,所以佢收獲都幾豐富,一次過用晒所有coupon!!!至於我le...我發現我買o野真係要幾耐...ying該話今日honey掛住睇佢o個d,好少睇我o既o野,o係無我最信得過o既honey俾yi見下,我咩都唔敢買...哈哈,睇o黎我都係'曼曼'o係第二d dei方睇o岩揀中後先一次過入Sogo掃好d!!!


===================================================


夜晚我入o左Kowloon Bay Tak藝會飲,因為今晚係我舅婆大壽o既大日子,延開四圍,好熱鬧呀!!!我表姨(即我舅婆個女)佢整o左段片段出o黎播,有舅公舅婆多年前o既拍'tall'相、結婚相,仲有我表姨o既BB,當然仲有我表姨個女o既相啦,雖然舅公舅婆得好少相,成段片主角好似變o左係我十一歲o既表妹(表姨個女),不過我估舅婆一定睇得好開sum!!!


之後我表姨就多謝佢爸媽,仲講到喊tim呀,場面好touching le!!!佢dei仲安排o左舅公送紅玫瑰俾我舅婆呀,而我同我細lo妹同表弟們就幫手拉花砲,不過好搞笑,一個表弟調轉o左支花砲,射親自已大脾,另一個就唔gau力拉,哈哈!!!!


之後表姨個女就親自派小香包俾每一位賓客,我o個包係玫瑰味le!!!


好,開餐喇!!!成場人一齊睇'家好月圓',睇到肉緊時表弟們睇到企晒起身le!!!



好豐富呀,雖然今次一圍圍食唔到d特別d o既食送,但份量依然大,而且味道一流!!


食飽飽,由於我舅父識大廚,所以問佢有無超好味o既芒果布丁,因為我妹無食過,不過可sik今日無,但有豆腐布丁,好似幾特別le!!!



味道唔錯呀,好gau凍,不過唔似豆腐,反而似杏仁呀,好香,唔太甜唔太淺,剛好!!!不過如果同芒果布丁compare就仲差少少,因為唔gau滑!!!


最後,舅婆仲俾o左一大包蝦片俾我dei呀!!!!哈哈,其實le d係'魚片'先o岩,bei蝦片厚同硬d,但我自己就覺得都好香o架,好有魚味!!!係出面bei較少見,因為全部都係舅婆家姐自己整o架!!!!自己整???係呀,因為我舅婆一家係印尼華僑o黎o架,所以我細細個開始,年年過年都有homemade o既正宗印尼蝦片同魚片食,最大塊有我塊面咁大o架,年年都tum都唔少大小朋友開sum le!!!



唔知大家睇唔睇到,下面相中最bottom o個塊好大塊o架!!!


今晚真係好開sum呀,等我係le道祝我舅婆身體健康,開開sum sum!!!!


P.S. 考考大家,大家知唔知舅婆即係我邊個???.....我honey竟然lum o左好耐都lum唔到,我一步步解釋佢都係lum唔明...


沒有留言:

張貼留言