2008年9月28日 星期日

帶師傅睇裝修

今日終於帶o左師傅上去新屋睇裝修喇!!!


由於之前同honey都想好o左點整間屋,仲整o左個excel list要整o既item同埋key o左d效果圖出o黎俾師傅,所以成個過程都幾順利,good!!!


而師傅亦好好人,以佢經驗俾o左d建議我o地,好似我o地原本想換門框,但師傅就話既然原本o既門框成十年都無霉無欄,即係質素OK,換o左反而有機會發霉,佢話唔靚o既接駁位只要批o左就靚番,要襯地磚只要油番顏色就OK,所以叫我o地可以唔使整,幫我o地省錢!!!


而家就要等師傅報價,由於我爸同師傅相熟,所以如果價錢唔係比出面差好遠我就會confirm o架喇,希望十一月開到工啦!!!至於開工期間,我同honey就要努力搞埋以下幾樣item:


1. 分體式冷氣
2. 電磁爐
3. 走廊燈
4. 玻璃裝飾
5. 去傢俬舖睇衣櫃/櫃門/趟門/鏡


1 則留言:

  1. 有相熟師傅, 又有至親幫手睇住, 真係可以放心好多.
    恭喜你, 可以叫做又煩少一樣, 希望你接下來的工序, 一切都會順順利利啦
    [SkyBlue回覆09/29/2008 23:20:00]係呀,而且我又有d lazy...所以都無出去問第二d價喇...識人始終係方便少少o既,係le,你係咪差唔多開始裝修喇??

    回覆刪除