2008年9月5日 星期五

Resign

本來諗住俾多幾日buffer自己考慮,同等自己resign完可以休息一個星期先番工(我好耐無放大假喇,上一份工都係接住落...),點知今日個agent打o黎bla bla bla話新公司好急要人,叫我今日一定要resign,仲話新公司肯賠錢俾我而家公司...


嘩..好惡...亦搞到我好驚份工咁急人用,係咪即係好忙好多task...


於是即向同事求救,好彩佢識人,知道其實係d consultant忙,in-house d人好準時放工...呼...都放心d...不過同時亦概嘆我o地呢d consultant真係可憐...


最後,我無等到星期一,今日四點幾臨急臨忙send email俾老細(因為我係client度出job,見唔到老細!!),然後再打俾佢,原來老細係廣洲,佢話番o黎先同我傾!!!


就係咁,我就resign o左喇!


2 則留言:

  1. 真係好快﹗
    [版主回覆09/08/2008 11:25:00]係呀!

    回覆刪除
  2. HAHAHA你RESIGN得咁好笑GEI!一個EMAIL就攪掂!!!
    不過我個RESIGN過程都好笑!!!!
    下次同你介紹番!! HAHAHA!
    [版主回覆09/08/2008 22:04:00]今日lo sai叫我返office 'king',都係同我'king' o左十五至二十分鐘,今次都算係resign 得最輕yi o既一次le!!!

    回覆刪除