2008年9月11日 星期四

同媽咪去Disneyland

yeah!!!一連四日rest...其實都唔多rest,因為四日都full晒booking lu!!!


今日先同媽咪兩個人去Disneyland,好難得我媽肯去呀,好開sum好開sum呀!!!


朝早九dim出發!!


兩母女坐E車再轉R8去廸士尼,唔計等車其實唔使一個鐘,都好方便呢!!買飛,yeah,我係免費o既,而今日係平日,所以我媽入場費又bei周末平,所以今次平guan百五蚊一個人就入到場,好dai呢!!


咦,今日入場有badge送喎,寫住'3週年生日快樂',噢,唔通誤打誤撞,我同媽竟然揀中o左廸士尼開幕三週年呢日入場???(番到屋企上網搵,原來今日真係廸士尼開幕三週年o既正日呢,唔知個badge係咪今日先有,如果係,又幾值得留lim呢!!!)



城堡前留影!!


由於我同媽未夠十一點就入場,所以唔使點排隊就先玩o左巴施光年(哈哈,我媽本來d分好少,但唔知點解最後追番上o黎,同我相差幾千分咋!!!好叻!!!),同埋小小世界!!!



兩年前小小世界仲未開,我都係第一次玩咋!!我媽話覺得香港呢個太光,唔似外國廸士尼咁燈光暗d,搞到睇晒天花板有d失真,令人唔夠集中注意力o係側邊d公仔度!!


玩完小小世界,3D o既'米奇幻seung曲',我o地經過winnie the pooh, 見好多人排,而我又失憶,唔記得係玩咩,所以就拉我媽去排,點知...o係呢個時候,靚靚o既白雪公主,Cinderella,美女貝兒同睡公主齊齊現身...我同我媽由於困在隊中,所以得個望字,到玩完winnie the pooh出o黎,美女們仲o係度,但可sik工作人員已經截o左隊喇...好失望,我同媽都覺得我dei為o左玩呢個有d無聊o既winnie the pooh而miss o左同公主們合照o既機會好唔dai呢!!



同唔到四大美人合照,唯有就咁影佢dei啦!!係咪好靚呢?


之後我dei再睇米奇金獎音樂劇,食個'笑匠歡宴坊'o既拉麵(貴就實貴o架喇,但估唔到又幾好味!!),再去睇埋'獅子王慶典',玩晒最好玩最好睇o既都只係兩點半咋!!!



之後我dei就去夢seung花園排隊同Minnie,Mickey&Goofy合照!!!



影完相剛好巡遊開始!!!睇完之後我就拉我媽去我好seung睇o既史廸仔!!!咁o岩係普通話場,唔理喇,照入,ying該都听得明!!!今次史廸仔又係好搞笑,雖然係普通話,但都好yi明好好笑,好彩我最後都有同媽咪入去o者!!!不過由於大陸人多過香港人,又發生插隊事件,唉...明明今年係奧運年嘛,照理佢dei都'學識'點排隊o架啦...真係無眼睇!!!


四點鐘同媽咪shopping去,估唔到我dei可以行o左成個鐘,左睇睇右睇睇,好開sum,最後決定揀d o野食買番屋止,點知原來d盒好靚o架,開頭我dei seung買三週年o既盒同萬聖節盒,不過就貴d,後尾我dei睇到Minnie o個set o既design原來lady d雅緻d即刻變sum,價錢仲平一半呀,真係好靚,哈哈,又多兩個飾物盒喇!!!Yeah!!



記得上次有成個人咁高o既Jack,今次就有大頭Q版Jack,好得yi!!!



呢隻大頭Donald好得yi呀!!!呢身仲可以收埋o架!!!


六點回程,由於太支力,我同媽都放棄唔睇煙花,回家去!!!坐完巴士落車一刻,真係支力到飛起呢!!!!今日我dei兩母女都好開sum呀!!!Yeah!!!



1 則留言:

  1. 真係影左多好靚相呀﹗
    唔打唔撞又撞到佢3周年, 好犀利呀﹗
    [版主回覆09/16/2008 13:19:00]哈哈,係呀,真係好橋呀!!!我尋日見到個做disney o既friend,佢confirm o左我個badge真係o個日先有得派呢!!

    回覆刪除