2008年9月26日 星期五

搵到新工o既我原來係好好彩!!

Handover完今日我又落番灣仔個project,同事們帶o左我去Pacific Place同我Farewell食餐好o既,好開心呀!!!


另外,今日聽到HSBC同Playboy栽員o既消息,似乎巿道氣氛真係開始變差喇!!仲記得我開頭有因為今次份工係agent請而唔開心,但而家我真係要thank god,因為我其實係好好彩就真!!!


而家睇住我同事(佢inerview係幾叻o個d o黎,年資又俾我多)好努力咁周圍interview,本來以為好有機會o既兩間(包括我新公司)到而家個幾兩星期都仲未有消息(可能佢叫價高得滯都未定!),我就真係更覺自己好彩!!


雖然我係contract,如果一年後公司唔續約巿道又唔好我一樣要徬徨咁搵工,但未來咁critical o既一年我都叫有工番,仲有人工加,都真係要好好珍惜呢份新工呢!!


沒有留言:

張貼留言