2008年10月1日 星期三

周圍睇

下星期番新工,而家老細又俾我放埋d年假先走,所以尋日起我就可以放假一星期,到下星期三先番新工!!!


尋日我一個人整o左頭先,下午又出o左灣仔,之後再入去MegaBox搵friend食飯,雖然成日都係自己一個活動,但由於行動迅捷,睇o左唔少o野!!!


灣仔: 搵趟門/玻璃,見到都有幾間專造玻璃,拎o左d資料,大約了解o既價錢!!
MegaBox: 去o左Spotlight同B&Q, Spotlight真係好多濕星o野,好o岩係入面搵decoration用料,good,不過我咩都無買,只係影o左少少相,特別係價錢牌,做個reference!!之後就行B&Q,原來而家B&Q多o左少少家品,我仲見到都幾好樣o既簿身鞋櫃le,價錢又唔貴,good!!另外,有幾隻地磚d色都唔錯,不過唔知佢係咪都係大陸磚???anyway,我又係影o左d相,遲d等honey得閒再一齊睇!!!


====================================================


今日國慶我o地又出動,今日去o左MK!!食完o野我o地先去上海街,不過今次唔係睇磚,而係睇走廊燈,原來有d燈都幾'的sik' o架,不過就一定用唔多省電膽...um...要靚定係節能好le...一向環保o既我睇o黎都係揀後者...不過真係好唔捨得d靚款燈仔le!!!而家我同honey都有大約idea要咩燈仔喇,得閒要上大陸睇埋先!!!


之後我o地就搵玻璃店,不斷問人下先得MK執淨一間咋,仲要今日唔開,所以我同honey兜o左好大個圈le!!!


最後我o地就上新世紀睇傢俬,honey話佢老細最近屋企裝修係幫襯le度其中一間le,於是去望o下...不過同我o地之前睇差唔多,無咩驚喜,而且le度太少舖,所以我o地都無問訂衣櫃d資料!!!要繼續努力!!


3 則留言:

  1. 我今日都係出左旺角, 1:00至4:00係上海街買新屋裝修d野,  中途去左朗豪坊飲野休息下, 之後5:00至7:00就去左新世紀搵人畫圖訂造傢俬同睇手飾, 香港雖然細, 但人多到就算係隔離都未一定見到....如裝修發現有乜旬野, 記得留言交流下
    [SkyBlue回覆10/02/2008 10:42:00]噢,咁o岩o既?我就大概1點至2點幾係上海街囉,不過就集中睇燈!!!係le,你去邊造傢俬呀?係咪idea & design??我honey老細就係去o個度造,話幾好咁喎!!
     

    回覆刪除
  2. 新工偷快!
    [SkyBlue回覆10/02/2008 17:58:00]多謝呀!!希望如我所願,是一份'風流工'啦...

    回覆刪除
  3. 曼佳美都有多燈, 但比較貴
    [SkyBlue回覆10/02/2008 17:58:00]我尋日都有去睇呀,不過講真,d款真係唔及普通燈飾舖...

    回覆刪除