2008年10月10日 星期五

新工作第三天

今日星期五可以smart casual,但呢度o既smart casual都真係好casual,竟然可以牛仔褲波鞋T-shirt,以前間舊公司或落site o既公司都唔可以牛仔褲,男仔仲要著有領衫o架...等我下星期都牛記笠記先!!


今日繼續睇documents...由於尋晚夠訓,所以今日精神d亦睇得快d!!而家朝朝7點要起身喇,所以我決定以後盡我可能十點半上床,唔知做唔做到呢??

講番office先,我個位唔知點解係有陣陣涼風吹住o架,咁今日就搵同事幫我搵property o既人o黎整,點知Property話我個位d風口熄晒!!o下,咁d風邊度o黎?結果下午要勞煩同事幫我封風口,仲令到同事著o左'Yuen央'襪o既雙腳暴光tim,好搞笑!!

 

====================================================

 

睇中o左部手機喇,N記5800,大Mon加Touchscreen,OS行S60,雖然我好想用WM,但D機實在太貴,而且3.2寸Mon先係新催勢嘛,橫掂又唔係未用過S60,好,就等你出!!


沒有留言:

張貼留言