2008年10月8日 星期三

開工大吉...兼運大吉!!!

太過份...點解yahoo無得undo...我辛辛苦苦打完成篇,一個唔小心select all再襟錯掣,咩都無晒..........................................................唯有再打過...


========================================================


第一日番工, 成個感覺係好'似層相識'...


介紹新同事,用臨時access卡,大工作台,一大班上司同事,welcom lunch,參觀大office,介紹新工作,得知大家有o既benefit我係樣樣都無份...兩年前我都o係另一間大公司經歷過,而家再經歷一次,感覺一d都唔陌生...不過就令我不自覺回想番我之前離開大公司o既種種原因...anyway,路係我揀o既,我早有心理準備!!


放工,未能如願於第一天大條道理準時放工,因為同事俾我o既briefing太長氣了...哈哈...不過都係遲o左半個鐘左右o者...


去坐shuttle,唔係我以為咁免費,仲要貴E車幾蚊!!!好,就睇你係咪真係咁快咁值!!!


...點知...運吉o架!!!!!!!!!!!


架車原來行大欖唔行城門隧道,山長水遠去到Tuen Mun先落番上水粉嶺最後先番大埔!!!新界一日遊乎????????仲要係o係火車站落...結果開車到落車足足一個鐘,仲耐過我坐E車,E車落車仲要近我屋企多好多...激死我喇,好有被搵笨o既感覺,唔怪得我問排隊o既人架車去唔去大埔時無人知啦,原來個個都係上水粉嶺落車,係大埔落o既得四個咋,證明架車開去大埔真係多餘!!我以後都唔會再坐!!!


听日又係新一天,睇o黎我都要用唔少時間了解番個system,加油...嘻...不過我仲係好掛住過去一個星期o既師奶生活,哈哈哈!!!


p.s. 一朝番工都未上office就撞到中學師弟,之前係睇中文金曲都撞過一次,估唔到今日又撞番,好橋,即交換contact約食飯,yeah!!!另外,茄雲到月尾都係le度,又可以約食飯!!估唔到去到咁遠番工反而約到咁多friend食飯喎!!!


p.s. 個個知我番le份工都問我番工係咪好遠,我仲成日答唔耐,時間同過海差唔多,仲唔使轉車...但原來...原來真係好痛苦!!!!番工無位坐,仲要唔似轉車咁有得俾你行o下,企定定好辛苦,又唔似火車咁可以'裝'人份newspaper...wowowowowowow,番工放工成個鐘有多,我又唔識係車訓覺,好浪費光陰呀!!睇o黎我要加速搜尋大mon手機陪我番工放工先得喇!!!!


4 則留言:



  1. 你呢個新界人竟然唔識坐車瞓覺 ?! 要學下喇 ! 我返工要成 1.5hr, 唔瞓真係對唔住自己 !

    [版主回覆10/09/2008 09:23:00]訓練o左咁多年都唔得呀...嗚...無得救o架喇!!!而且番工一定無位坐呢!!

    回覆刪除
  2. 返工無位坐,而且要搭咁耐,好慘架bor, 會唔會行前幾個站就有位坐?
    [版主回覆10/09/2008 21:50:00]唔喇,已經好早起身喇,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 機場還好, 你試下返數碼港你就知咩叫遠. 唯有安慰自己: 空氣好過中環
    [版主回覆10/12/2008 14:43:00]嘩,咁我都覺機場好過數碼港...哈哈...
    無錯,d山卡拉地方唔止空氣好,仲特別風涼水冷...

    回覆刪除
  4. 歡喜和感恩是消除煩惱的力量 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除