2008年10月14日 星期二

Workshop Week

今日星期成個星期都要上workshop,所以大部份時間都唔係位對住電腦!!不過上workshop其實都幾辛苦o架,坐足成日patpat都痛埋,仲好多information添,聽到我頭都大埋,都唔知幾時要記低d o野幾時唔使...


不過咁都好過坐係度無o野做就咁睇documents o既,至少時間過得快d...


到而家我仲未好知自己個role係要做咩...好想有d concrete d o既task呀,而家無o野做好似好無安全感咁!!!


Lunch,約o左第一日番工撞到o既中學師弟食飯,佢帶o左我出Terminal 1食一間叫The Green o既餐廳,雖然貴少少,但又幾好食喎,good,下次去旅行係機場唔使只係識食Burgar King喇,哈哈!!!!食飯其間,我向師弟了解o左好多公司野,好彩係呢度撞番識o既人,咁我都未至於咩都唔識又唔知問邊個嘛!!!!


沒有留言:

張貼留言