2008年10月18日 星期六

兜兜轉轉,終於都係你~我倆的婚戒!!!

Yeah!!!睇中o左對戒子咁耐,今日終於買到喇,而家就等佢改圈同埋刻名,如無意外,兩星期後有得拎!!!


其實...我覺得我o地同對戒子真係好有緣!!!


呢對戒子,係honey睇求婚戒時順便睇o既,亦即係佢第一對睇o既對裝戒子!!之後佢帶我去睇,我亦覺得戴上手好sharp,不過當時未睇過其他公司o既,所以就決定要再揀o下先!!


睇呀睇揀呀揀,無錯,其他戒子亦有d款係唔錯,但唔知點解,除番落o黎行陣街後,好多時就已經唔記得對戒子係咩樣,而且,我同honey心入面硬係好似掛住第一對,可能呢d就係緣份,所以我o地就決定唔再睇,一於就買呢一對!!


終於上個星期等到信用卡可以去買喇,點知sales話佢o地收到內部通知,過一個星期後,亦即尋日開始,ctf2會大減價做八五折,所以sales就叫我o地等多個星期先買,雖然又要等,但咁都俾我o地撞o岩做大減價,慳好多o架,真係要好多謝sales提醒!!!!


今日,終於去買喇,sales仲特登係第二間分店搵對同款但平d o既俾我o地,再加埋八五折,嘩,足足慳o左二千幾蚊,仲可以參力大抽獎添呀!!!簽卡,sales忽然問: 高小姐,你係咪讀恩記?


噢!!!!你點知o架?


因為我係你師弟!!我記得以前assembly好似聽過你個名,有d熟!!!


嘩,真係好有緣呀!!!呢個sales係我honey買求婚戒時跟佢單o既sales,求婚到而家成半年喇,我o地間中就會入去麻煩呢位sales,而呢位sales都好好人,仲成日幫我o地check其他分店有無平d o既貨添,估唔到佢竟然係我o地o既小師弟!!!


相認之後當然唔少得吹o下水,問o下大家識唔識呢個o個個同學老師啦,哈哈,估唔到世界咁細!!!


總之,估唔到買戒子都可以咁有'緣份',兜兜轉轉始終係你,仲要因為等信用卡,點知咁o岩等到大減價,最後就係簽卡時俾sales睇到我全名相認番...一切真係好神奇!!!!


Sales預計11月2日會有得拎戒子...噢,當天係我生日呀!!!估唔到婚前最後一個生日o既禮物會係我o地o既婚戒,好開心呀,既然我o地同'你'咁有緣,我一定會更加珍惜你o架!!!


========================================================


是日我仲出o左MK,特登去行H&M,因為自從早排上網睇見件紫綠色裙後就一直諗係咪需要買件靚裙帶去影第二輯婚照o既便服相,可惜網上所見,所謂紫綠色裙o既真身竟然係咁...好失望...於是今日就去o左H&M睇有無平靚正o既裙,點知睇得上o既好貴呀,個人覺得唔多值,嗚...


 

紫綠色裙o既真身竟然係紅+綠...仲要望落一d都唔靚...放棄罷...


3 則留言:

  1. 個sales好好人呢
    [SkyBlue回覆10/19/2008 10:02:00]係呀,而家仲要知道佢係我o地小師弟tim...真係好橋!!

    回覆刪除
  2. 你對戒指真係好有意義呀,可惜我既生日已經過左喇~
    [SkyBlue回覆10/19/2008 18:58:00]哈哈,唔緊要啦,咁你睇中o左戒子未呀?

    回覆刪除
  3. 今日我去ctf 睇rings, 都有一對睇中左呀, 不過佢話九折咋喎..其實都幾難兩個都睇岩架,有d 衝動想即刻買,不過我又記得你好似話ctf 有折.... 就想上0黎問下你囉... 你話八五折係唔係局限某d款?
    [SkyBlue回覆10/25/2008 18:45:00]你近排有無留意電視廣告,周大福做緊周年特賣呀,以我所知,周大福/ctf2大部份都做緊八五折,應該唔係少部份款,因為除戒子外,我知頸鏈都有o架,sales仲話我知部份本身係特價o既款仲有八折tim!!!
    不過,我都唔排除咁o岩你睇中o個款係九折o既...你都係問清楚好d!!!!!!

    回覆刪除