2008年10月24日 星期五

今個星期繼續上workshop...唔知係咪開始熟習環境,我前日個workshop竟然忍唔住hup眼訓...好彩,break完去完toilet精神番,一路支持到放工...

下個星期終於唔使再上workshop,不過無奈地我仲未有咩concrete task做...只係望o下d report睇o下有咩問題...好彩,今日阿姐話下星期我可以開始做development,咁即係我唔使再扮忙對住d template發呆啦,yeah!!


另外,原來班同事每個月都搞生日會,好彩我趕得及生日前join o者,哈哈!!



==================================================


食飯方面,雖然公司canteen有中餐西餐泰餐,但老實講,我真係開始食厭喇...(唯一有D驚喜係發現呢度有得食泰式青木瓜西柚沙律,酸酸辣辣又健康,好正,一星期兩餐應該可以減到肥!!!)好想帶番飯,但呢度要叮飯都幾麻煩,要落canteen先可以叮...上星期同媽去jusco見到有保溫暖WOO,唔知冬天保唔保到溫呢?咁我就唔使土叮都可以帶飯囉??!!


==================================================


最後,番工放工方面,番工五日入面平均得一朝係有位坐,不過唔知係咪企慣o左,好似無咁辛苦!!就算好彩有位坐,朝早始終剛訓醒,所以成個鐘車程都係訓唔著,最衰就係睇中款電話仲未出...um...唯有再忍耐下啦!!至於放工,經過兩星期訓練,我開始訓得著喇,哈哈,當然唔係太lum啦,有進步!!


仲有,而家日日要七點起身,所以迫自己十一點幾就訓,成績都唔錯,只係間中一兩日夜過十二點,我發現早d訓真係精神好多o架,黑眼圈都好似淡o左少少,要繼續keep住早睡早起呢個習慣先得!!


===================================================


p.S: 我與空姐有個約會有相睇喇!!!


2 則留言:

  1. 我中心有個大蒸櫃, 廚師會一早幫我放入去蒸, 食時拎出來就ok喇, 惟一問題係d菜蒸完會黃左, 所以帶菜就要提早去叮飯, 遲左就要等等等lu...
    [版主回覆10/25/2008 18:54:00]有得蒸飯都唔錯喎,成日'叮'始終唔知有無益!!!

    回覆刪除
  2. 果d飯woo應該ok啦, 以前返中學都係咁啦~ 呢家出果d可能暖得仲耐呢
    [版主回覆10/26/2008 10:22:00]咁又係,我估遲d都會去買!!!

    回覆刪除