2008年10月24日 星期五

'叮'一聲!!

原來我都幾在意'叮'一聲o個種感覺o架!!!有時上網搵圖見到d正o野,心入面會有'that's it!' o既feeling!!!


目前為止,有'叮'一聲感覺o既item有:


酒席場地@萬麗海景酒店Oasis Room
戒子@ctf2
地磚@B&Q
衣櫃@ikea

簽名布design (比起相簿要design成個月,今次用o左一日就搞掂,整完honey都話個design好OK!!)
pre-wedding相@Michael Law Studio x Sarona Studio
相簿design小部份誇頁(雖然係自己design,但十六版入面得少於五誇頁design完有'叮'一聲感覺咋!!)
Wedding Logo(呢樣都算係我暫時最滿意o既一項,不過honey仲未俾我公開...嘻...!!)
花球(上網搵到有'叮'一聲o既款喇,但唔知點整...)
晚裝@CDL (o係catwalk show見過後就好鍾意,不過唔知自己著唔著得起!!)


...


仲有我honey!!!


仲未有/沒有'叮'一聲感覺o既item有:


相簿design大部份誇頁
婚紗
小禮物
場地布置
姊妹裙
...


應該仲有更多item未遇到'叮'一聲感覺,為尋找'叮'一聲,我要加油呀!!


1 則留言:

  1. 呢家公司買滿$1500 free delivery......
    [SkyBlue回覆10/25/2008 22:32:00]係???我而家等緊師傅上o黎度尺再預買幾多囉,都九成九會去B&Q買喇!!

    回覆刪除