2008年10月3日 星期五

Kelly's Wedding

前日Kelly出嫁,我同我媽都好留意相關報導...嘻,特別留意佢o既Wedding detail!!


髮型: All back髮髻,簡潔醒神!!其實佢面部輪廓咁sharp,佢梳起晒d頭髮真係好好睇!!


化妝: 深啡smoky eyes!影相出o黎幾好睇,不過我睇電視訪問時就覺得個妝好似唔太精神,可能係Kelly忙o左成日本身有d支力啦...anyway,我覺得佢呢個妝唔係佢最靚o既妝,我諗應該可以再化靚d佢!!!


组图:陈慧琳999朵牡丹缀满10米长婚纱


首飾: 我同媽都以為佢屋企開珠寶店,又有金至尊贊助,實有好多鑽飾睇,點知o岩o岩相反,佢成晚d首飾都唔多,好簡單!!!好似佢先後著o左兩套婚妙同一套火紅晚裝,三套衫佢都無戴頸鍊,而耳環同戒子都係最簡單o既一粒款(不過超大粒!!哈哈!!),就算佢著火紅晚裝時戴o既龍鳳金飾都係一兩對,總之就好plain好簡約!!不過三套衫都唔戴頸鍊好似又簡約得滯,我個人覺得可以配條幼身鑽鍊可能更好!!!



WG & EG: 一個字:靚!!!!Kelly身型咁fit,又高,真係著咩都好好睇!婚紗五十尺長拖尾佈滿999朵牡丹,好震憾但又唔覺好累'聚',真係好靚!!至於紅色EG簡直靚到'wow'一聲,我honey話覺得隻紅色好sharp好靚,好似法拉利o個隻紅咁喎!!!



禮服: Alex o既禮服都好簡單,不過簡單得o黎又有d特別,因為佢唔係成套白色o架,褲係黑色,仲有條白黑間...(怪怪,有d似運動褲)唔似general結婚咁白色禮服就全白,白色就全黑!!哈哈,白襯黑又幾特別...不過我諗我都係鍾意全黑或全白多d!!!



兄弟姊妹衫: 兄弟就睇唔到,不過睇電視見到d姊妹著銀灰色姊妹裙,都幾grand幾靚呀!!而伴娘仲戴o左頂帽添,好突出!!!



图文:陈慧琳刘建浩大婚--伴娘们合影


花球: 白色花球,清雅!!



場地布置: 雖然睇唔到場內係點布置,只聽描述話Kelly用o左紫色水晶布置,但我估都係以簡單為主,好似樓梯佢只得兩條大花柱而無係扶手位圍花就知!!!



Wedding Cake: 真係好簡單o既款式,哈哈,而家睇圖先見到,最頂o個舊好似好得易咁呢!!!



雖然個wedding無o左一份'華麗'o既感覺,但就令人好有親切感,就好似Kelly本身係娛樂圈出汙泥而不染一樣,簡單但係耀目!!!華麗又好,簡單又好,恭喜Kelly嫁到如意郎君,擁有自己最喜愛o既Wedding,祝你倆白頭到老,快d生隊足球隊出o黎!!!


1 則留言:

  1. haha, 我都留意佢無戴頸鍊, 可能想突出條裙多d
    [SkyBlue回覆10/06/2008 11:11:00]咁又係,如果佢戴好多鑽飾,大家一定會留意少o左條裙!!

    回覆刪除